• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Home

iCar autonieuws

Over allerlei auto's, soms wat motoren en meer

Nederland kleurt ‘Papaya’: McLaren F1 Team-Tour in aantocht

augustus 2, 2023 by De Redactie 2 Reacties

Met een oranje waas die langzaam over het land trekt en het hart van autosportfans sneller doet kloppen, bereidt Nederland zich voor op de aankomende Grand Prix in Zandvoort. Maar voor de fans is er nog een andere reden om enthousiast te worden: het McLaren Formule 1 Team gaat op tour door Nederland!

Een Tour vol Actie en Sensatie

In augustus toert het McLaren F1 Team, uitgenodigd door BetCity, door heel Nederland. Dit feestelijke spektakel kleurt Nederland niet oranje, maar ‘papaya’ – de iconische kleur van McLaren. Met geplande stops in Maastricht, Leeuwarden, Eindhoven en Utrecht, krijgen fans de kans om de sensatie van het autoracen te ervaren. Ze kunnen zich in de schoenen van een F1-coureur wanen, dankzij racesimulators en spannende VR Pitstop-games. Maar dat is nog niet alles! Er zijn winacties, kennis quizzen en fans kunnen ook McLaren merchandise bemachtigen.

Een woord van het McLaren Team

Lindsey Eckhouse, Directeur Licenties & Digitale Producten bij McLaren Racing, benadrukt dat fans de kern vormen van wat ze doen. “We zoeken altijd naar manieren om mensen dichter bij ons team te brengen. Deze tour geeft fans door heel Nederland de kans om hun racevaardigheden uit te proberen.”

Prijzen, simulatoren en meer

De beste simracers uit elke stad krijgen de kans om deel te nemen aan de grote finale. De ultieme prijs? Een VIP tour bij het McLaren Shadow esports-team en hun trainingsfaciliteiten in het Verenigd Koninkrijk! Dit is een unieke kans voor iedereen die droomt van racen op het hoogste niveau. De tour is een samenwerking met BetCity, dus je moet wel 24 jaar of ouder zijn om mee te doen.

Samenwerking en concurrentie

“BetCity is trots om samen te werken met een van de prominentste en iconische Formule 1-teams. We proberen allebei de concurrentie te overtreffen door slimmer te spelen en we zien de vele kansen die Formule 1 en McLaren naar Nederland brengen,” aldus Robert Kooiman, Marketing Director bij BetCity.

De Route van de Tour

De tour begint in Maastricht op 5 augustus, gevolgd door Leeuwarden (12 & 13 augustus), Eindhoven (18 & 19 augustus) en eindigt in Utrecht (24 & 25 augustus). Dus noteer deze data in je agenda, trek je McLaren shirt aan en kom ons team aanmoedigen tijdens deze spannende tour!

McLaren: Meer dan een Raceteam

De toewijding van McLaren aan zijn fans en de sport is al 60 jaar ongeëvenaard. Met 20 Formule 1-wereldkampioenschappen, 183 Formule 1-grand prixs, driemaal de Indianapolis 500 en direct bij hun debuut de 24 uur van Le Mans gewonnen, blijft het team zich inzetten voor uitmuntendheid in racen en duurzaamheid in de sport.

McLaren is meer dan alleen een raceteam. Het is een gemeenschap van fans, racers, en visionairs die samenwerken om de toekomst van de autosport te vormen. Nu hebben Nederlandse fans de kans om een deel van deze geweldige gemeenschap te worden. Mis het niet!

Meer informatie (over exacte locaties e.d.) via meer.betcity.nl/mclaren

Dit delen:

  • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
  • Klik om te delen op X (Wordt in een nieuw venster geopend) X

Vind ik leuk:

Vind-ik-leuk Aan het laden...

Gerelateerd

Categorie: Autosport Tags: Autosport, BetCity, Formule 1, Grand Prix van Nederland, McLaren Racing, Simulatieracen, VR-technologie, Zandvoort Circuit

Lees Interacties

Reacties

  1. Peter zegt

    augustus 2, 2023 om 10:48 am

    Waar in Maastricht zou dit plaatsvinden???

    Aan het laden...
    Beantwoorden
    • De Redactie zegt

      augustus 2, 2023 om 10:55 am

      Er staat nu een websiteadres bij van de organisatie. De locaties stonden verder niet in de informatie die wij kregen. Best dus even met hen contact opnemen.

      Aan het laden...
      Beantwoorden

Geef een reactieReactie annuleren

Primaire Sidebar

Tags

4D Opel Vizor acceleratie Adaptieve gordelspankrachtbegrenzer Aero-design Auto-industrie Automobili Pininfarina Autonoom Rijden Autosport Autotechnologie Autoveiligheid Battista Edizione Nino Farina California CONCEPT Caravan Salon Düsseldorf coachbuilt Duurzame Mobiliteit elektrisch Elektrische auto's Elektrische crossover exclusiviteit Geautomatiseerd rijden Goodwood Festival of Speed Hybride Voertuigen hyper-Barchetta Kampeerbus Kia Mercedes-AMG GT Mercedes-Benz Vision One Eleven Monterey Car Week Nieuwe modellen Opel Experimental Paolo Dellachà Pebble Beach Automotive Week Pininfarina B95 Porsche Prestaties PURA-ontwerpfilosofie PURA Vision rijervaring Sportwagen Stellantis BEV. THOR crash test dummy topsnelheid veiligheid Volkswagen Wereldpremière

Copyright The Fruitcompany Media© 2025

Beheer cookie toestemming
We gebruiken technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. We doen dit met als doel om de beste ervaring te bieden en om gepersonaliseerde advertenties te tonen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen we gegevens zoals bladeren gedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
Ga naar mobiele versie
%d